راز و نیاز

 

خدا جونم سلام. امیدوارم هنوزم عاشقم باشی. من که هر لحظه به یادت هستم. بعضی وقت ها دلم برات بدجوری تنگ می شه. کارم از ناز کردن برات هم گذشته. ...

 

مگه می شه آدم خدایی داشته باشه که عاشقانه دوسش داشته باشی اونم تو رو معشوقه ی خودش بدونه اونوقت بذاره معشوقش ناله کنه. خدا یا می گم نکنه عاشق یکی دیگه شدی برام هوو آوردی. اون وقت ناله هام به گوشت نمی رسه آخه خیلی وقته بهم نگفتی عزیزم. ...

 

مگه چی شده حالا ؟ اصلا می خوای داد بزنم. می خوای جیغ بزنم بگم غلط کردم که صدامو بشنوی....

 

 وقت نمازه دیگه مزاحمت نمی شم برم نمازمو بخونم. اگه وقت کردم دوباره میام پیشت. خداحافظ.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://neverend.blogsky.com

سلام
دل بکن! به خدا هم می رسی...

یه کوچولو شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

سلام مجید جان..ممنون از حضورت در وبلاگم و ممنون از تبریکت..وبلاگ قشنگی با مطالبی باحال داری..یه مهمون ناخونده نمی خوای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد