«ساک ساک»

 تا حالا گم شدی که پیدا بشی؟

  تا حالا پیدا شدی که گم بشی؟

    تا حالا خدا رو گم یا پیدا کردی؟

     تا حالا با خدا «غایم باشک» بازی کردی؟

     تا حالا شده چشم بذاری، تا ده بشمری و از اون ته خدا داد بزنه که «آقا قبول نیست جر نزن» و تو دوباره بشمری: یک... دو... سه... ... ... هشت... نه ده و وقتی چشم برداری تا اونجا که بتونی دنبالش بگردی ولی پیداش نکنی؟

     تا حالا شده اشکت در بیاد که «خدایا پس کوشی؟ قبول نیست. قرار بود تو همین کوچه غایم بشی»؟

     تا حالا شده از گشتن کلافه و خسته بشی؟

     تا حالا شده «هلک هلک» بر گردی سمت دیوار و نزدیک دیوار عین باد از پشت سرت بیاد و بگه: «ساک ساک»؟

     آره تو باختی. تو که فکر می کردی دیگه پیداش نمی کنی. تو که از همه چیز نا امید شده بودی. توکه می ترسیدی دیگه نبینیش.

     عیبی نداره بازی هنوز هم ادامه داره. حالا برو دوباره چشم بذار، جر زنی هم نکن بعدشم خوب بگرد تا پیداش کنی. هر جا بره همین دورو براس. راستی این دفعه کوچه پایینی و بالایی هم قبوله.

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق یعنی تا ابد فریاد او
عشق یعنی یک دل بی چشم ورو
هر چه داری در دلت بهر نگار
بی تفاوت به همه دنیا بگو
......................................
دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

الی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.eliohamed.blogsky.com

آره شده...
چند روز پیش هم گمش کرده بودیم ولی الان دیگه پیدا شده...
ما آینه شمعدون خریدیم.مجید تو اولین نفر هستی که از کارای ما خبر دار میشی امیدوارم اینقدر معرفت داشته باشی که منم واسه تو اولین نفر باشم...
فردا میریم آزمایش خون برامون دعا کن ...

تو و حامد تو این دنیا آخربن تکیه ی منین. بعد خدا تنها دوستای من شمایین....
خوشبخت باشین که هیچی جز این خوشحالم نمی کنه.

یه کوچولو و اقاییش سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام..خوبی؟خیلی باحال بود ته نوشته بود..خوشم اومد

الی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ

الن تو داری تو وب من یه کارایی میکنی..
اصلا خودت این قالب بد رنگ و از کجا آوردی؟

الی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

سلااااااااااامممممممممممم
بالاخره سرویس طلا خریدیم......هورررررررررررررراااااااااااااا
مجید من بازم نمی تونم قالب عوض کنم یعنی اصلاْ کدش نمی یاد که من بیارم اینور..
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شازده خانوم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

اما با این همه احوال مرام اینو داره که زمانی که بهش احتیاج داریم تنهامون نگذاره

الی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

تو خودت منو انداختی تو این وب و وب داری پس چرا اینهمه وقته آپ نمیکنی؟

الی به خدا گرفتارم. فکرشو بکن خدا همه چیزایکه ساختی خراب کنه که از اول بسازی چون کج ساخته بودی
حالا دارم ذره ذره می سازم. نمی دونی چه اتفاقای خوشایند کوچیک کوچیک و شاخداری برام افتاده. چون هنوز کامل اتفاق نیوفتاده دربارش نمی نویسم.
الان تازه داره تو زندگیم صبح میشه. دعام کن به ظهر برسه. اونوقت..... وای الی الی الی الی نمی دونم چی داره سرم میاد. فقط دعام کن. برام بهترین چیزا رو آرزو کن.
خدایا صد بار گفتم به من خر وعده تیتاب نده. جنبشو ندارم

الی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

دقیقاْ چته مجید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونی که من از این مرموز بازیا خوشم نمی یاد. راستی امشب میای بریم عروسی وحید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد