دل فروشی

·         خدایا دلم خریداری ندارد. به مُهر مِهرت نشانم کن که مشتریان به امید خدمات پس از فروشش ببرند.

·         خدایا طرح طلایی قلبم تمام شده است. قرانی بده که به قرمزیش بسنده کنم.

·         مارک قلبم گراد است. از همانهایی که لکه ی چربی و آش و دوغ به خود نمی گیرد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

هر وقت از جلوی گراد رد میشیم حامد میگه بریم تو اینا جیش کنیم ببینیم راست میکن لک نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید البته منظورم به تو نبود

الی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

ممنون که امروز به دادم رسیدی وگرنه دونه دونه مو های حسین رو میکندم...
راستی بازم اولین نفر باش:
ما حلقه خریدیم.
کت شلوار هم فردا میخریم.
بوس بوس

الی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

باز تو گیر کردی تو یه مطلب ببین همه بیننده هاتو از دست دادی ...
دلم برات تنگ شده .... من آپم..

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

سللام من شمارو به پنجمین ماهگردمون دعوت میکنم..خوشحال میشم بیایین[قلب]

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام..جملات باحالی بود..من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد