درس فیزیک

سلام دوستان شرمنده از روی گل همه شما. این چند روزه هم خیلی دل پریش بودم هم دل خوش. به خاطر همین فقط تو وب های دوستان عین مالیخولیایی ها سرک کشیدم تا یه خبر از دوستی رفیقی آشنایی کسی بگیرم که شاید از این تنهایی در بیام. ولی فقط دیروز تو پیامک تونستم حال دوستی رو بپرسم که به قولی می گفت ما هم تنهاییم. بگذریم. نمی خوام راجع به چیزای صفر زندگی صحبت کنم. آخه می دونی تصمیم گرفتم اتفاقات زندگیمو با کلوین بسنجم.

صفر کلوین

آره جونم بگه براتون. قضیه از این قراره که دمای هوا رو با درجه سلسیوس یا همون سانتی گراد خودمون می سنجن. یعنی از صفر سلسیوس هرچی درجه مثبت بشه دما هم گرمتر و هرچی منفی تر بشه دما هم سرد تر. اما دانشمندی به نام کلوین اومد و گفت: این مسخره بازیا چیه تو دنیا فقط گرما وجود داره و یه نقطه ای رو قرار داد به عنوان صفر گرما و از اون هر یک درجه که میای بالا دما گرمتر میشه.

حالا منم از قضیه کلوین برای زندگی استفاده کردم. یعنی دیگه نمی گم یه اتفاق بد برام افتاد. میگم تو دنیا هیچ بدی وجود نداره و همه چیز خوبه. این عالی ترین معیاریه که می تونستم پیدا کنم . این طور نیست؟؟؟ 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شازده خانوم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

نمیدونم در این هوای بهار چه عصاره ای هست که همه رو
دپ رس می کنه....

الی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ

مجید جونم من اعتقاد دارم که هر اتفاقی که واسه آدم می افته بهترین اتقاقیه که می تونسته بیفته.
همیشه همه چیز بهترینه. خدا بلد نیست بد بیاره. اگه یه چیزی به نظر ما بده یادمون باشه که یه بدتری هم وجود داره.
دوست دارم. به امید دیدار.
دلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد