فال حافظ

جمالت آفتاب هر نظر باد                   ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای اوج شاهین شهپرت را              دل شاهان عالم زیر پر باد

دلی کو بسته ز لفت نباشد                  همیشه غرقه در خون جگر باد

بتا چون غمزه ات ناوک کشاید             دل مجروح من پیشش سپر باد

چو لعل شکرینت بوسه بخشد              مذاق جان من زو پُر شکر باد

مرا از تست هر دم تازه عشقی            ترا هر ساعتی حسنی دگر باد

بجان مشتاق روی تست حافظ             ترا بر حال مشتاقان نظر باد

دیروز تو کوه یکی هم فالمو گرفت هم حالمو کسی معنیشو میدونه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
الی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

اگه یه کوچولو از نیتت بدونم می تونم برات معنی کنم مامان جون
راستی یه خبر برات دارم
بعد از خودم و حامد تو اولین نفری
مراسممون شد ۲۷ اردیبهشت
بیبیب هوررررررررررررررررررراااااااااااااااااا
بیبیب هوووووووررررررررررررررراااااااااااا

دلم از همونیکه میدونی گرفته بود. مونده بودم اشکال از من بوده یا اون.

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام..خوبی؟وبلاگت بامزه شد...موفق باشی..منم آپم

الی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ

الن دارم با موبایل باهات اس ام اس بازی میکنم...
دلم برات تنگ شده...
دیدی آنی برامون چیکار کرده بود؟
به نظرت این دوستی که حتی ندیدمش بهتره یا ادمای صد رنگی که دور و بر ما هستن؟؟؟؟؟؟؟؟/

منظورت منم!؟
باشه دیگه توم بگو دو رو. باشه. بشکنه این دست بشکنه.

عاطفه شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ

بابا الکی تحویلتون گرفتن، شما رو چه به این فالهاااااا
شما برید یاد بگیرید چه جوری از کوه بالا برید که نه بیافتید نه آویزون بشید نه مامانتون رو صدا کنید مه گریه کنید .... :D

شازده خانوم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com


یا عاشق شدید یا به زودی عاشق میشوید یا عاشقتان میشوند یا عاشقشان میشوید یا اینکه ........
در هر ورت خدا عاقبتتان را به خیر نماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد